Evet hocam harika özetlediniz. Acı ama gerçek.
Döngü çok kötü. Ömür boyu bir labirentte dolaştırıyor.
Korku-1: Babayı kaybetme korkusu.
Acı-1: Babayı kaybedersin.
Korku-2: Babanın geri gelmeyeceğini sürekli hatırlama durumu.
Acı-2: Kaybettiğini hatırlarsın.
..
..
...
Devam eder...
Başka çıkmazlara da sürükler.