Başlığı görünce birilerini jiletliyorlar sandım.
Jilete gerek var mı hocam 21.yy'da. Kapital düzenin kendisi buldozer gibi geçiyor zaten üzerimizden. Jilet bize vız gelir.
özlü söz gibi olmuş daha çok. wattpad üzerinden rastgele sekmesinden bunları kısa kısa yazıp online kitap gibi kayıt altına alabilirsiniz. foruma yazıp anonim olmasın.ben yazdım diyebilirler çünkü sonra
Anonim olsun hocam daha iyi

Halka mâl olsun.