Hocam kütük gibi aleti ne yapacaksın boşver, macbook iyidir. Bende hiç kullanmadım sessiz olduğu için uygun zamanda air almayı düşünüyorum. Ha kullanmadan nasıl böyle konuşuyorum, iphone kullanıcısı olduğum için apple’ın mantığını biliyorum. Aletler güya akıllı ama akılsızmış gibi davranıp sürekli sorun çıkartıyor. Apple bu noktada iyi iş çıkarıyor.

Sizde tek sıkıntı oyun mevzusu. Oynamamak bir tercih :d araştırmalarıma göre macbooklar hiç oyun çalıştırmıyor gibi bir durum yok, az çok yine bir şeyler oynarsınız zaten pro düşünüyorsunuz. Yine de diğer laptoplara kıyasla oyundan çok verim alamazsınız sanırım.

Benim tercihim macbook. %60’ı artıralım lütfen. (: