hocam zaten ne sitesi acarsaniz acip reklam veya seo butcesi ayirmadan sadece yazdiklariniz ile yukselemezsiniz.
Bütçe tabii ki var ama ona kıyasla az.
ikiside değil.madem udemy de ders veriyorsun ve kazancında iyi neden parçalara ayırmak istiyorsunki ulaşılırlığını. bu devirde sosyal medya zaten kişisel sayfa blog gibi. twitter e özellikle özen gösterirsen iyi olur. instagramlada desteklersin. kişisel site blog olayları artık popüleritesini kaybetti. hani sosyal medya diyorlar ya; işte onun açılımı twitter. ülkenin gündemini belirleyen yer. buradan güzel profil,bir kapak resmi ve iletişim bilgileriyle çok iyi işler yapabilirsin. blog ve kişisel site ile bölmeye gerek yok
Hocam twitter, instagram falan hiç kullanmıyorum orası ile uğraşacak vaktim de yok açıkçası. Bilinirliğim YouTubedan kaynaklanıyor zaten. Sağolsun YouTube hesaplarımı sattığım arkadaş kaç yıldır videoları silmedi :d ben sadece boş vaktim olduğunda yazı yazıp biraz değerlendirmek istedim. Bu da olmazsa eğitmen hesabımı satarım zaten, pasif gelir benlik değil.