Ben sadece kendi güvenliğimi sağlamak istiyorum. Konuya neden bu kadar sert giriş yapıyorsunuz ki?
İsteseler zaten tüm verilerinizi çekerler, onların yazılımlarını kullanıyorsunuz. Firmayı neredeyse bedava fiyata satmama neden olan müşteri tipisiniz.
Glycon gibi büyük yazılımların (En büyük örnek Wisecp) R10'da satılmasını doğru bulmuyorum. Hiçbir şeyden anlamayan müşteriler gelir böyle yılların emeğini çöpe atmaya kalkar.
@ElinSoft; Sizin yerinizde olsam sözleşmedeki maddeleri uygular ve lisansını askıya alırdım.

Mağduriyeti olan hakkını yasal olarak arasın.