Merhaba, 2 sitem var adsense kullandığım ve iki sitem içinde aynı reklam kodlarını kullanıyorum. Bu doğru bir strateji mi yoksa ayrı ayrı yapmak mı daha mantıklı ?
Bu soruyu sormamın sebebi reklam engelleme sayfasına girdiğimde ingilizce reklamlarda geliyor (1 sitem çift dil kullanıyor bir tanesi tamamen türkçe)