hocam bende 2 yıldır biriktiriyorum biriktirdiğimiz para piyasaya yetişmiyor sövmemek için ilanlara bakmıyorum ben faize yatırdım çatır çatır faizi yiyorum, bu dünyadan bi beklentim yok öbür dünyadan da yok