Yıllardır araba alma hayalim vardı birikim yaptıkça fiyatlar yükseldi. dolar kurundan dolayı normal dedim yediğimden kıstım ha gayret alacam diye sevinirken araba fiyatı dolar sabitkende yükseliyor. Geçen hafta pazarlık yapmaya çalıştığım araba 1 haftada 15k eklemiş. Belliki kaderimizde araba falan yok. Ne kadar kısarsam kısayım yükselen zamları yakalamam imkansız. En iyisi parayı yiyip kısa bir sürede olsa sonumu düşünmeden hayatın güzelliklerini tadalım
Ben de sizin gibi yıllarca birikim yapıp hayattan kısıp bir yerden sonra harcama isteği tarafından ele geçirildim, ilk başta para bitene kadar orta seviye bir zevk aldım(neden orta seviye dedim derseniz hayalimdeki para harcamanın zevki daha yukardaydı) para bittikten sonra en dibe vurmuş gibi hissettim ve durup bir düşündüm gerçekten değdi mi yani? Şuan elimde saçma sapan tamamen lüx harcamalar ve onlardan geriye kalan saçma eşyalar
Bana kalırsa o paranın ufak bir kısmıyla ufak bir miktar kendinizi eğlendirecek bir harcama yapabilirsiniz en azından harcama açlığını dindirecek kadar; yada uzun zamandır istediğiniz gerçekten işinize yarayacak çok pahalı olmayan fakat birikim yapamadığınız için alamadığınız bir eşya varsa onu alabilirsiniz bir miktar tatmin eder
Geriye kalan para ile de şuan değil fakat biraz daha kafanız rahatlayınca yatırımlar yaparak büyütmeye çalışabilirsiniz, geleceğe yatırım olsun elbet o paraya muhtaç olacağınız gün gelir