Kasım ayından beri bir siteme onay almaya çalışıyorum. Hep sizdeki gibi red geliyordu. Yani bunun anlamı direkt olarak programa dahil edilmeme. Burda red sebebini söylemiyor. Sürekli konu girip İndex arttırdım. URL denetiminden indexlettim. Tekrar onaya gönderdiğimde bu sefer içerik politikalarıyla alakalı red gelmişti. Bu demek oluyor ki bir insan tarafından görülen hatalar rede sebep vermişti. Sonrasında onay için biriyle anlaştım. Birkaç düzenlemeden sonra onaya gönderdim. Sonuç bekliyorum.

Sitenizde ilk konunun üzerinden kaç ay geçti?