Alma amacım asla oyun oynamak değil, iyi bir bilgisayar olsun istiyorum eski bilgisayarımdan bıktım artık. Macbook düşündüm fakat kullanabilir miyim emin olamadım.
Alışırsanız stabil kullanımdan ötürü asla windowsu aramazsınız buna emin olun. Ayrıca legal kullanıma önem veririm. Eğer programları maliyetli almak sizi zorlamayacaksa -ki zaten photoshop vs orijinal kullanılmalıdır- kesinlikle alın derim. Ayrıca taksit seçenekleri ile pek bir tercih edilesi. Dell xps de iyi alternatif olabilir size windowstan koparmıyorsanız. Tam aradığınız tarz. Birkaç yıl kullandım, taşıması kolay cihazdı. Ultra performans da cabası ancak macbook işe tanışınca işler değişti

Dell bilgisayarımı da sonra forumdan değerli bir hocamıza sattım