ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam. kendi odamda bile takayımmı ?

haklısınız hocam. mecbur poşet ve pet şişe yapıcaz
Buna istinaden hastanede çalışan ve covid olan birisiyle 2 gün beraber kaldık ama covid olmadım 0 aşı yola devam...
Sadece çift maske kullandık ikimizde, odadan çıktı, ben çıktım yine de bulaşmadı.

Kolanya/dezanfaktanda kullandık tabii... Yine de siz önlem alın...