hediyepaketleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam dikkat edin sık sık ellerinizi yıkayın ve maskenizi takın
teşekkür ederim hocam. kendi odamda bile takayımmı ?
NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun hocam.

Tabiri caiz ise bir poşet alın içine koyduruverin, sallayın çöpe.
Küçük abdest için pet şişe kullanabilirsiniz D:
Onun dışında riske atmak istemiyorsanız, hasta tuvaletleri var, onları kullanabilirsiniz...

EK: Covid artık mutasyon geçirdiği için daha kolay yayılabilmektedir, bu sebepten dolayı kapı kulbundan, havaya saldığınız havadan ve hatta kullandığınız kolanyadan bile bulaşabilir, kapı kulplarına dokunduktan sonra dezenfente etmenizde fayda var.
haklısınız hocam. mecbur poşet ve pet şişe yapıcaz