alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende ilk kez kullanıyorum
Hocam ana ekranınızın ssini atabilir misiniz rica etsem?
Hiç olmadı yeni telefon numaramla tekrar kayıt olacağım eğer sizde farklıysa.

Teşekkürler