TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hasbinallah.
Bence saçma bir başlık olmuş. R10 tüm dollandırıcılardan arınmaya çalışırken illegal ve r10 kelimelerinin yan yana gelmesi bile abes olmuş.
Bu r10'un degil. Genel bir adalet sorunudur. Sadece burada değil her yerde dolandırılma olayları var.
Davalar hızlı sonuçlansa, bu itler rahat rahat gezemese bak bakalım dandirici kalacak mı hocam.
Anla işte çok konuşamıyorum..