SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim x tl, xx tl, xxx tl, +xxxx tl dediğim de zaten buydu. farklı birşey demediniz aslında

ancak direkt değer girmek doğru değil, yani bu forumda xxxx.xxx tl mertebesinde ticaretler dönüyor, kimse xx.xxx tl ve üzeri ticaretlerde hacmi yazmak istemez.
Bahsettiğiniz tutarlarda ticaret yapan kişiler şirket zaten hocam..

Değilse de atmayı versin burada x adlı firmanın 10k ticareti olsun olmasın fark eder mi ?

@tolgasen; hocam İnstafly üreticisi bu adam xxx.xxx.xxx tl ye projeyi devir etse tek eksiklik ticaret puanı vermemesi mi ? 🥰