sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha güzel bir sistem önerim var o zaman şöyle yapılsın ;

Ticaret alt limiti ile alakasız bu olay , direkt ticaret puanı ile alakalı..

Sistem ;

Kişi ne aldı , ne verdi , kaç tl verdi , kaç tl aldı , ticaret hakkında kısa yorum ( iş kalitesi , hitap şekli ws ) içeren bir sisteme geçilse ve geçilen bu işlemde ise biz bu adamın ticaretlerini görmek istediğimiz de ise ;

10 tl altı 60 ticaret puanı olduğunu göreceğimiz
20 tl üstü 100 ticaret puanı gördüğümüz bir sistem 🥰

@Burti; oluru var mı hocam , yani yazılımla ilgili bir proje sonuçta filtreleme ve diğer özellikler yapılabilir midir ?

hocam benim x tl, xx tl, xxx tl, +xxxx tl dediğim de zaten buydu. farklı birşey demediniz aslında

ancak direkt değer girmek doğru değil, yani bu forumda xxxx.xxx tl mertebesinde ticaretler dönüyor, kimse xx.xxx tl ve üzeri ticaretlerde hacmi yazmak istemez.