50 TL kuralı bu gibi düşük hacimli satış yapan arkadaşların ticaretini epey düürdü bence. Kurala uymayanın yaptığı da doğru değil ama alt limitin illa yükseltilecekseydi 20-30 TL bandına çekilmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Konu sahibi arkadaş gibi ben de bu durumdan muzdarip değilim ya da bu şekilde satışım yok ama alt limitin yükseltilmesi yeni arkadaşları da ciddi anlamda olumsuz etkiledi. Eskiden 50 TL ile 5 alımı tamamlayabilen bir öğrenci, şimdi alım yapmak isteyeceği zaman minimum 250 TL harcaması gerekecek.