Adam ürün almadan evel soruyor bana trader kullanacakmısın diye? Bende hayır diyorum oda bana almam diyip kurallara uymayan trader gönderip alan arkadaşlardan satın alıyor.. Ben forum kurallarına uyuyorum satış yapamıyorum adam umursamıyor patır patır işi götürüyor. Teşekkür ederim
hocam siz sonuna kadar haklısınız, zaten özellikle belirttim kural var ise herkes uyacak diye. Ama kuralları da insanlar yapıyor insanlar değiştirebilir. Benimle hiç alakası yok bu meselenin

Ama iki taraf açısından da düşünüp empati kurunca daha da geliştirilmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
Sizin için de öyle, 20 liraya instela satıyorsunuz mesela. 100 tane bile satsanız hiç bir ticret referansınız olmayacak =) Kötü bir durum yani