Adam ürün almadan evel soruyor bana trade kullanacakmısın diye bende hayır 50₺ altı trade kullanmak yasak diyorum oda bana o zaman senden almam diyip forum kurallarına uymayan trader gönderip alan arkadaşlardan satın alıyor..
Ben forum kurallarına uyduğum için satış yapamıyorum adam umursamıyor patır patır işi götürüyor. Report ediyorum 3 gündür kuralları çiğniyor umursamıyor trade alıp veriyor diye, değişen hiç birşey yok..
Teşekkür ederim r10