BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuana kadar gördüğüm en pahalı tema 299₺ hocam ? bana 800-900 arası tema varsa link iletin alırım sorun değil
Ben temaforettekilerden bahsettim. Ayrıca 300₺ ye satılan temalar herkese satılıyor. Siz özel tasarım istemişsiniz. Özel tasarımın 500₺'ye yukarıdaki menüsünü yazmazlar. Ama insanlar tema satıyor. Çünkü aynı teması yüzlerce kişiye satıyor.

Zibilyon tane adam var C2C eklentisini kurmuş. C2C tema yaptım diye satıyor. Özel tasarım ayrı. Hazır tema ayrı.

Güncelleme: Umarım Almanya yazısı semboliktir.