Üstteki arkadaşa katılıyorum hocam, nerenin neresi olduğunu yazarsanız olur da video bi yerde yayılır falan reklam da olmuş olur.
"Burası neresi yaa" diyeceğine direkt yazıp bulurlar

güzel olmuş video