Hocam merhaba kasım ayında marka tescili işlemi yaptırdık. İşini bilen birine gitmeniz çok önemli. İlk başvuruda 3 madde ile birlikte 1100 ya da 1200 civarı bir para ödedik.(Yanlış hatırlamıyorsam her madde 350 TL idi.) Onaylandıktan sonra da 600 ile 800 tl arasında bir para ödeyeceğiz. Net rakamları hatırlamıyorum ama fiyatlar bu şekilde. Yılbaşını geçtik zam geldi ama zamlar yüksek miktarlar değil. Bu fiyatlardan çok farklı fiyatlar teklif eden olursa haberiniz olsun istedim.