Selamlar arkadaşlar. Dün sitemi yeni bir servis sağlayıcısına taşıdım. Taşırken de dolayısıyla NS'leri de değiştirdim. Tabi doğal olarak tam anlamıyla oturması yaklaşık 24 saati buldu. Bu olunca aklıma bir konu takıldı.

Facebook, Twitter gibi büyük sitelerde name server değiştirildiğinde aksama olmadan nasıl hizmet vermeye devam edebiliyor, tam olarak altyapıda ne gerçekleştiriliyor da ziyaretçinin farkına varmadan böyle önemli değişiklik yapılabiliyor?