hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşten çıkacağınız tutarsa " 👊😣👊 " siz anladınız
Eğer öyle bir durum olursa o emojiler gibi bir şey olacak zaten hocam

oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne iş yapıyordunuz acana
Özel bir şirkette bilgi işlem departmanındayım hocam. Şirketin; sosyal medya hesapları, web sitesi tasarımı/kurulumu, gerekli bakımlar vs. ben yapıyorum

Studio34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok sinirlendim valla sizde harbi sabırlıymışsınız İstanbul içiyse adres verin ben döveyim o derece sinirlendim yani tabi buda bir çözüm değil de ama ben olsam iş sicil vs dinlemezdim ben yine de sizi takdir ediyorum.
Önceki yaşanmışlıklardan dolayı artık sabır ediyorum hocam önceden saniye de parlıyordum (yani sinirlenip saldırıyordum). Önceki iş yerimde sinirlerime mukayyet olamayıp patrona saldırmıştım ve işten atılmama sebep olmuştu. O yüzden artık sinirlenince sürekli içimden sayıyorum; sakin ol, sakin ol...