Cihaz sıfır olsa dahi oyun düşünüyorsan alınmaz. Ekran kartı 4 gb değil 2 gb . İşlemci 8 nesil ama hem u serisi hem de cidden baya baya performanssız bir ürün. Ram zaten bu zamanda 16 gb altı iş görmüyor. İş için ise alınabilir. Şarj süresi epey uzundur. Fiyat olarak da eh işte diyebilirim