Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden mybb forum ? Ayrıca onlarca patlayan tutmayan webmaster forum işine girmek boşa kürek çekmek dost.
Niye böyle düşünüyorsunuz? Sizin dediğiniz falanca adam 60 yaşında öldü, zaten ölecekti. 60 yaşına kadar boşa yaşadı demek gibi bir şey oluyor. Birkaç büyük webmaster forumu var diye yeni projeler üretilmeyecek mi?

@noy; hocam sen bildiğin yoldan devam et. Olumsuz yorumlara takılma. Projende başarılar diliyorum