Merhaba değerli forum üyeleri hayırlı geceler.

Dün mybb için tema satın aldık bugün kurulum bitti, sizce nasıl olmuş ? Mobil ve Pc uyumlu
Site LİNK

Görüşlerinizi bekliyorum, teşekkürler