Forumda son dönemlerde sürekli okuduğumuz, bazılarının da başına gelen dolandırma yöntemini biliyoruz. KVKK'den ötürü kullanıcılar telefon numarasını yazmadığı takdirde r10 yönetimi de veremiyor. Örneğin mesaj yazan kişi xxxx kullanıcı adlı kişiyim dediği zaman kullanıcın profiline girip telefon doğrulama kısmına bize ulaştığı telefon numarasını girsek ve numaranın o üyeye ait olup olmadığını bize söylese. Buna önlem olmaz mı? Umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir.