Merhaba arkadaşlar,

Bir video izledim adımları doğru şekilde yaptım, sanırım 2 günde şirket kuruldu vergi levhası vs çıkıyor. MÜKELLEFİYET İŞLEMLERİ üzerinden işe başlama kısmından adımları takip ederek yaptım. Başka yapmam gereken ne var bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.