Düzenli çalışıyorum düzenli ödeme geliyor. Ancak her ay ödemeleri onaylıyorum ben onaylamıyor olabilir misiniz acaba? Gerçi onunda onaylamazsanız bi süresi var oto gönderiyor ama. Payments kısmında nasıl gözüküyor ödemeler?