Selam arkadaşlar, yaklaşık 3-4 aydır IronSource kullanıyorum fakat ödeme alamadım hiç bir şekilde. Kendi sitelerinde 60 günde 1 ödeme yapıldığı yazıyor fakat ilk kazancımızın olduğu ay sonunun üzerinden 80 gün geçti neredeyse hala ödeme yapılmış değil. Contact kısmından iletişime geçiyorum 10 gündür hiç bir cevap yok. Daha önce ironsource ile çalışan var mı acaba?