Veritabanı optimize eklentileri kullanabilirsiniz ama genelde çok bir faydası olmaz. Veritabanınız gerçekten çok büyük. Hangi tablonun kaç mb olduğunu inceleyip sebebini bulmanız gerek. Yoksa birkaç gün sonra yine aynı sorun ortaya çıkar.