KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 aydır kullanıyorum, bu hafta çok kötü performansları var, farklı servis buldum bu ay onları deneyeceğim.

valla hocam ben mümkün mertebe yerli hizmetten, yerli üründen yanayım. 2 hafta öncesine kadar yerli araç sitelerini kullanıyordum ama fiyat farkı alakasız seviyelere gelince mecburen buraya geçtim, ama geçtim geçeli bir randıman alamadım demek ki sorunlu dönemlerine denk gelmişim teknik destekleri de rezalet sallamıyorlar.