A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler Rıfat. Ben eski zamanlarda windows için ek ücret ödemiştim Contabo'da. Windows kurmak isteyipte ücret ödemek istemeyenler için güzel paylaşım. Elinize sağlık
Server 2012 kurulum içinde döküman varsa elinizde paylaşırsanız sevinirim.
Server 2012 için lisans istiyorlar sanırım aylık sorun olabilir ama ilk yukardaki gibi kurulum yapıp iso ile server 2012 de kurabilirsiniz vnc yardımı ile ilk kurulum refans gibi.