Teşekkürler Rıfat. Ben eski zamanlarda windows için ek ücret ödemiştim Contabo'da. Windows kurmak isteyipte ücret ödemek istemeyenler için güzel paylaşım. Elinize sağlık
Server 2012 kurulum içinde döküman varsa elinizde paylaşırsanız sevinirim.