Diziye karşı olanların büyük çoğunluğu Vadiyi ya hiç izlememiş yada göz ucuyla bakmış onda da zaten konusu itibari ile ilgisini çekmediği için izlememiş.

İzlemediğiniz bir dizi hakkında niye yorum yapıyorsunuz anlamak güç.

Yok başlamasınmış, yok mehdiymiş, yok beyin uyuşturuyormuş...