en iyiisini yapmışsın alttan almakla. siciline işlese işte bulman zor olurdu. psikolojik depresyona girerdin. böyleleri çok var malesef. bana denk gelse işi buraya bırakmazdım daha güzel çzöerdim ama kimsenin haberi olmadan. sen doğru olanı yapmışsın. üzerinde bir ağırlık olabilir.sadaka ver bir fakire kurtul yada cuma günü camiye bağış yapılır oraya at biraz birşeyler.sadaka belayı kaldırır.