EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı benim gibisiniz hocam. Cumartesi günü ceza yediğimde iş arkadaşım vardı ama iş arkadaşım bizim ofisimizde değil bizim fabrikada çalışan kişiydi.
Ofiste bende siz gibi kimseyle konuşmam, kimseyle dışarıda bir etkinlik yapmam.
Daha az önce birinin doğum günü kutlandı ben gitmedim bile, kendi aralarında geçenlerde kahvaltı yaptılar gitmedim, gitmem.
şer gibi görünen şeylerde de hayr vardır.
bu yaşadığınız hadise en azından sizinle nasıl konuşacaklarını öğretmiş olur herkese.
hayırlı günler dilerim