Merhaba, 1 hafta kadar önce ilk gün üşüme titreme ve halsizlik (ateş yok) 2. gün boğazda hafif yanma öksürük 3. gün boğazda şiddetli yanma yutkunma sorunu oldu. 4. gün diğer halsizlik vs geçti 5. gün sadece buğazda %50 kadar bir acıma vardı onun dışında bir sorunum yoktu bu süreçte hiç ateşim olmadı sürekli baktım. kendi tahminimce korona oldum diyordum test olmadım aşımda yok hiç. 6. gün kokuda bi anormallik sezdim hemen evde ne varsa herşeyi kokluyorum tadıyorum derken koku ve tat alamadığımı farkettim. bu koku ve tat 3-4 gün boyunca yoğun geçti şuan biraz hala bazı kokuları almakta zorluk çekiyorum ama geçer diye tahmin ediyorum. geçmiş olsun.