Bende, son korona olmamla birlikte sol arka kürek kemik üzerinde bir ağrıya sahip oldum. Hala geçmedi. Çürük gibi açıyor. Akciğerden mi ileri geliyor bilemedim. İnsanın aklına herşey geliyor. Önümüzdeki hafta bir göğüs hastalıkları hekimine göstermek istiyorum.
İlk korona oluşumda koku ve tat gitmişti. Herşey saman gibi geliyordu. Yediğimiz içtiğimiz her şeyin tadı kaybolmuştu. Bu durum 4 gün kadar sürdü ve geçti.
Umarım sizden de bir an önce yok olur gider.