ah kardeşim, ne kadar kibarsın ki "fırsatçılık" kelimesini kullanıyorsun. yüzsüzlüğün dibini bulmuş durumdayız. ne ekonomi, ne dolar bunların hiçbirini açıklayamaz. eskiden de "bahanesini buldum mu fiyatı giydiririm" ve "tek müşteriden dükkan kirasını çıkartırım" mantığı vardı, mesela istanbulda perşembe pazarında herhangi bir ürün için belli bir fiyat bulamazdın, kim kimi yakalarsa tutturabildiği fiyatı verirdi... ama hiç bu kadar berbat bir durum olmamıştı.

ben çok ama çok umutsuzum...