Pandemi ilk başladığında 50 kuruşluk maskeleri 20-30 TL. ye satıldığı günleri unutmadık ama insan bazen yeter bu kadarda olmaz diyor. Yılbaşında bu kavanoz 80 TL idi. Bugün sevgililer günü dolayısı ile sanırım güncelleme gelmiş ama ayıptır, soygundur, fırsatçılıktır bunun adı. Dünyanın hiç bir yerinde ticari ahlaka ve kanuna uygun değildir. Nerden tutsak elimizde kalıyor arkadaş.



https://www.ciceksepeti.com/ask-kure...-guller-at1654