Kardeşim corel draw da adobe illustrator da çok kral programlar. Ben ikisini de kullanmayı biliyorum fakat illustrator adobe dünyasının bir parçası olduğu için daha pratik geliyor. Fakat size tavsiyem sizin imalatınızı yapan 10 atölyeyi arayın ve size çizimleri hangi formatta göndermemiz lazım diye sorun. Gelen ceveba göre programı belirlersiniz. Mesela matbaa dünyasında corel draw hakimiyeti hala var sanırım. İllustrator'da yapılan bazı çalışmalar bazı makinalarda doğru sonuç vermeyebiliyor. O yüzden atölyelerden bir nabız tutma operasyonu çok iyi olur.

Fakat uzun vadede illustrator bana daha anlamlı geliyor (doğru mu emin değilim)