Raymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Devlet hastanelerine sabah saat 7 gibi git. Orada her bölüm için sıraya giriyorlar. Randevu alabiliyorsun
Bun öğrendiğim iyi oldu gideceğim. Çok sağolun.