Keşke başta hiç kabul etmeseydiniz. Eğer elementor ve css ile olabileceğini biliyorsa buyrun siz yapın deseydiniz. Teklif ettiğiniz ücreti bilmiyorum fakat gerçekten değmeyeceği kesin. Artık giden emeğinize yanıp iade edeceksiniz gibi.