Hocam 2022 yilinda iphone 8 plus kullanmaktan memnun musunuz almayi planliyorum kullanan birisi olarak önerir misiniz ? (konu disi bir soru sordugum icin kusura bakmayin)
Ben 4 yıldır kullanıyorum bu telefonu üst modelleri kullanmadığım için kıyas yapamam ama kesinlikle harika bu zalmana kadar telefon kullanmamamışım dedirtti bana ilk günkü gibi desem yeridir nazar değmğsin. Tabi ben titiz kullanıyorum gerek kılıfı gerekse ekran koruyucusu iyi markalardan seçiyorum telefonu ile bozuk para anahnarlıkları bir araya koymuyorum cebimde ve ayrıca cam kısmı iç tarafa gelecek şekilde koyuyorum bunları da neden yazdım bilmiyorum ama tavsiye niteliğinde işin özü tavsiye ederim.