Bence vatandaşlık bilinci gelişmediği sürece değişmeyecek şuan a yada b partisini destekleyen birini eleştirdiğimiz zaman bir anda kendi partisi dokunulmaz ilan ediyor. Kendisi de bilse yapılanın yanlış olduğunu yine de savunuyor. Bence temel sorunlardan biri bence bu, parti çalışanları, devlet görevlileri, milletvekilleri, bakanlar bunlar aslında biz millet olarak bizlerin çalışanları ve bizde maaşlarını ödeyen kimseleriz. Ona göre eleştirip, ona göre konuşursak, Ona göre isteklerimizi dile getirsek, bence bu tekrar değişecektir ve ileride bir gün bunun olacağına inanıyorum.