Merhaba arkadaşlar,
dün youtube'da muhtemelen 20 yıl önce de izlediğim bir programın videosuna denk geldim.
Atlayarak videonun çoğunu izledim.
20 sene öncenin en önemli 2 siyasi liderlerinin konuştukları bugün hala aynı arkadaşlar.
Program dün çekildi deseler, görüntü niye kötü dersiniz.
Hiçbir şey değişmiyor!

İnanmazsınız kaybolan, hiç olan bir 120 MİLYAR DOLARDAN bile bahsediliyor.
(Videoyu tam o kısmından ekliyorum aşağıya)

Bu ülkede ne zaman doya doya güzel şeyler konuşulacak?
Bilim, Teknoloji, Sanat, Kültür filan konuşulacak?

Daha çok şey yazarım ama çok da uzatmak istemiyorum.
Benim, senin, bizim, ebeveynlerimizin, çocuklarımızın gençliğini, geleceğini, ümitlerini, hayallerini kim ya da kimler çalıyorsa ABV, hakkımı helal etmiyorum.
Yazıklar olsun
dk:40:48

https://youtu.be/cBBtKcNTOWI?t=2448