Forum dışından da fazla iş alıyor musunuz? Aslında bu yorumumu gören arkadaşlar da yazabilir. Daha önce asla numaramı eklemedim. Forumdan numara isteyen arkadaşlarla da paylaşmıyorum açıkçası. Buna dikkat ettikçe reklam amaçlı gelen smslerin de azaldığına şahit oldum. Diyeceğim şu aslında numaramızı eklemesek bu tarz olaylarla daha az karşılaşırız sanki 😶