"Vallahi helal olsun ne diyim"
Ben de aynen bunu diyorum. Bana da Twitter'dan akranım bir arkadaş yazdı, benzer şeyler söyledi. İnsan acaba diyor, yardım etmek istiyor ama ben şahsen bu konularda kimseye güvenemiyorum. Belediyeye gidin diyorum.